Paslaugos

TEIKIAMOS ŠVIETIMO PAGALBOS SPECIALISTŲ PASLAUGOS

LOGOPEDAI

Logopedės Laimos Rickevičienės ir Germos Astrauskienės pagrindinės veiklos sritys

  • Įvertina ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kalbėjimo sutrikimus.
  • Planuoja ir organizuoja ugdomąją veiklą (pogrupio, grupės ir individualias pratybas).
  • Dalyvauja įstaigos Vaiko gerovės komisijos veikloje.
  • Bendradarbiauja su mokytojais, kitais įstaigos švietimo pagalbos specialistais, administracija, kitų institucijų specialistais, vaikų tėvais (globėjais, rūpintojais.)
  • Rengia savo kasmetinės veiklos planą pagal įstaigos metų veiklos programoje numatytus prioritetus.
  • Tvarko ir pildo logopedo darbo dokumentus.
  • Formuoja įstaigos bendruomenės teigiamą požiūrį į vaikus, turinčius įvairių poreikių.
  • Konsultuoja tėvus ir mokytojus.
  • Rengia rekomendacijų tėvams ir mokytojams įvairiais kalbos ir kalbėjimo sutrikimų įveikimo klausimais.
  • Tobulina profesinę kvalifikaciją, taiko savo darbe logopedo darbo naujoves.
  • Skleidžia savo darbo patirtį tarptautiniuose ir respublikiniuose projektuose, parodose.

SPECIALUSIS PEDAGOGAS

Specialiosios pedagogės Laimos Rickevičienės pagrindinės veiklos sritys

  • Atlieka pedagoginį vaikų vertinimą, nustato vaikų žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms.
  • Bendradarbiauja su Kauno pedagogine psichologine tarnyba, mokytojais, vaikų tėvais (globėjais, rūpintojais).
  • Padeda vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, įsisavinti ugdymo turinį specialiojo ugdymo kabinete, grupėje.
  • Lavina sutrikusias vaiko funkcijas.
  • Konsultuoja tėvus ir mokytojus.
  • Dalyvauja įstaigos Vaiko gerovės komisijos veikloje.

PSICHOLOGAS

Psichologės Akvilės Menkevičiūtės pagrindinės veiklos sritys

  • Įvertina vaiko galias ir sunkumus, raidos ypatumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas.
  • Bendradarbiauja su mokytojais, kitais įstaigos švietimo pagalbos specialistais, administracija, kitų institucijų specialistais.
  • Konsultuoja psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius vaikus, jų tėvus(globėjus, rūpintojus) šių problemų turinčiais klausimais.
  • Rengia rekomendacijų tėvams ir mokytojams vaiko asmenybės ir ugdymosi problemoms spręsti bei veiksmingiau ugdyti psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius vaikus.
  • Inicijuoja, rengia ir įgyvendina psichologinių problemų prevencijos programas.
  • Šviečia įstaigos bendruomenę vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės pedagogikos klausimais.
  • Atlieka vaikų veiklos ir elgesio grupėje stebėseną.
  • Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus.
  • Vykdo kitus įstaigos vadovo pavedimus, susijusius su psichologo funkcijomis.

SOCIALINIS PEDAGOGAS

Socialinės pedagogės Vita Bogdanovienė pagrindinės veiklos sritys

  • Dirba su asmeniu( individualus darbas ) – vaiku, tėvais ( globėjais, rūpintojais ), pedagogais ir kitais švietimo įstaigoje dirbančiais specialistais.
  • Numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo mokiniui būdus bei formas.
  • Kartu su mokytojais, švietimo pagalbos specialistais rūpinasi vaikų socialinių įgūdžių ugdymu.
  • Bendradarbiauja su mokytojais, švietimo pagalbos specialistais, įstaigos administracija, sprendžiant vaikų socialines problemas.
  • Atlieka šviečiamąjį-informacinį prevencinį darbą.
  • Palaiko ryšius su įvairiomis valstybinėmis įstaigomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis.

Socialinio pedagogo tikslas yra sudaryti palankias sąlygas specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP) turintiems vaikams ugdyti savarankiškumą, lavinti gebėjimus. Taip pat gerinti darželio grupių mikroklimatą, turtinti bendravimo kultūrą, lengvinti įsitraukimą į dienos ritmą. Esant reikalui padėti mokytojams ir tėvams, iškilus sunkumams.

Darbas su vaikais:

  • Ugdymosi/bendravimo, elgesio sunkumų turinčių vaikų pedagoginis tyrimas, stebėjimas ir įvertinimas;
  • Individualių ir grupinių užsiėmimų vedimas vaikams, turintiems specialiuosius ugdymosi poreikius arba vaikams, turintiems ugdymosi, bendravimo sunkumų;

Darbas su tėvais ir pedagogais:

  • Informacinės medžiagos pedagogams ir tėvams parengimas;
  • Individuali pagalba, konsultacijos tėvams ir pedagogams;
  • Dokumentų rengimas dėl pirminio ar pakartotinio vaikų pedagoginio psichologinio vertinimo.

Bendradarbiavimas:

  • Pagalba auklėtojoms, rengiant pritaikytas/individualizuotas ugdymo programas;
  • Viešųjų ryšių palaikymas su socialiniais partneriais;
  • Dalyvavimas vaiko gerovės komisijos veikloje;
  • Ugdytinių atstovavimas vaiko teisių apsaugos tarnyboje.

 

Scroll to Top
Skip to content