TEIKIAMOS ŠVIETIMO PAGALBOS SPECIALISTŲ PASLAUGOS
LOGOPEDAI
Logopedės Laimos Rickevičienės ir Germos Astrauskienės pagrindinės veiklos sritys
- Įvertina ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kalbėjimo sutrikimus.
- Planuoja ir organizuoja ugdomąją veiklą (pogrupio, grupės ir individualias pratybas).
- Dalyvauja įstaigos Vaiko gerovės komisijos veikloje.
- Bendradarbiauja su mokytojais, kitais įstaigos švietimo pagalbos specialistais, administracija, kitų institucijų specialistais, vaikų tėvais (globėjais, rūpintojais.)
- Rengia savo kasmetinės veiklos planą pagal įstaigos metų veiklos programoje numatytus prioritetus.
- Tvarko ir pildo logopedo darbo dokumentus.
- Formuoja įstaigos bendruomenės teigiamą požiūrį į vaikus, turinčius įvairių poreikių.
- Konsultuoja tėvus ir mokytojus.
- Rengia rekomendacijų tėvams ir mokytojams įvairiais kalbos ir kalbėjimo sutrikimų įveikimo klausimais.
- Tobulina profesinę kvalifikaciją, taiko savo darbe logopedo darbo naujoves.
- Skleidžia savo darbo patirtį tarptautiniuose ir respublikiniuose projektuose, parodose.
SPECIALUSIS PEDAGOGAS
Specialiosios pedagogės Laimos Rickevičienės pagrindinės veiklos sritys
- Atlieka pedagoginį vaikų vertinimą, nustato vaikų žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms.
- Bendradarbiauja su Kauno pedagogine psichologine tarnyba, mokytojais, vaikų tėvais (globėjais, rūpintojais).
- Padeda vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, įsisavinti ugdymo turinį specialiojo ugdymo kabinete, grupėje.
- Lavina sutrikusias vaiko funkcijas.
- Konsultuoja tėvus ir mokytojus.
- Dalyvauja įstaigos Vaiko gerovės komisijos veikloje.
PSICHOLOGAS
Psichologės Akvilės Menkevičiūtės pagrindinės veiklos sritys
- Įvertina vaiko galias ir sunkumus, raidos ypatumus, psichologines, asmenybės ir ugdymosi problemas.
- Bendradarbiauja su mokytojais, kitais įstaigos švietimo pagalbos specialistais, administracija, kitų institucijų specialistais.
- Konsultuoja psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius vaikus, jų tėvus(globėjus, rūpintojus) šių problemų turinčiais klausimais.
- Rengia rekomendacijų tėvams ir mokytojams vaiko asmenybės ir ugdymosi problemoms spręsti bei veiksmingiau ugdyti psichologinių, asmenybės ir ugdymosi problemų turinčius vaikus.
- Inicijuoja, rengia ir įgyvendina psichologinių problemų prevencijos programas.
- Šviečia įstaigos bendruomenę vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės pedagogikos klausimais.
- Atlieka vaikų veiklos ir elgesio grupėje stebėseną.
- Tvarko ir pildo savo darbo dokumentus.
- Vykdo kitus įstaigos vadovo pavedimus, susijusius su psichologo funkcijomis.
SOCIALINIS PEDAGOGAS
Socialinės pedagogės Karolinos Petraitytės pagrindinės veiklos sritys
- Dirba su asmeniu( individualus darbas ) – vaiku, tėvais ( globėjais, rūpintojais ), pedagogais ir kitais švietimo įstaigoje dirbančiais specialistais.
- Numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo mokiniui būdus bei formas.
- Kartu su mokytojais, švietimo pagalbos specialistais rūpinasi vaikų socialinių įgūdžių ugdymu.
- Bendradarbiauja su mokytojais, švietimo pagalbos specialistais, įstaigos administracija, sprendžiant vaikų socialines problemas.
- Atlieka šviečiamąjį-informacinį prevencinį darbą.
- Palaiko ryšius su įvairiomis valstybinėmis įstaigomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis.